به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده کل سپاه گفت: فرهنگ مقاومت در دفاع مقدس جهانی شده و حتی تحریم‌های ظالمانه ضد مردم ایران هم به تدریج بی اثر شده است.   ، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در آئین اختتامیه نوزدهمین جشنواره ره آورد سرزمین نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده کل سپاه گفت: فرهنگ مقاومت در دفاع مقدس جهانی شده و حتی تحریم‌های ظالمانه ضد مردم ایران هم به تدریج بی اثر شده است.

 

، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در آئین اختتامیه نوزدهمین جشنواره ره آورد سرزمین نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، بیان کرد: در دوران دفاع مقدس مقابل دشمنانی ایستادیم که می‌خواستند اسلام در ایران و جهان، جان نگیرد و حاکمیت کشور تثبیت نشود، در این ایستادگی منطق، فلسفه و حکمت در مقاومت را آموختیم.

 

وی افزود: جنگ واکنش نظام سلطه به انقلاب شکوهمند ایران بود و دشمن قصد داشت که خوزستان را از ایران جدا کند اما زیرساخت و زیربنای جبهه جهانی مقاومت در همین خوزستان و به دست جوانان شهادت طلب ایرانی از سرتاسر کشور به وجود آمد.

 

سردار سلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی برای آن شکل گرفت که مستضعفان فراموش شده جهان قدرت بگیرند، به همین منظور دشمنانی از زورگویان و قدرت طلبانی از همه جهان داشت، مهماتی که صدام در جنگ تحمیلی استفاده می‌کرد، ساخته کشورهای غربی و شرقی بود و این موضوع قابل کتمان نیست.

 

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز فرهنگ مقاومت در دفاع مقدس جهانی شده و این جریان اصیل ادامه دارد، گفت: برای مردم ایران عقب نشینی غیرممکن است، حتی تحریم‌های ظالمانه ضد مردم ایران هم به تدریج بی اثر شده است.

 

سردار سلامی تاکید کرد: دشمن پس شکست‌های بی شمار از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگ ورود کرد که در این جبهه هم ناکام ماند و در نبرد سیاسی نیز مردم با حضورشان جهان استکبار را شکست دادند.