به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: تا پایان امسال تمام املاک و خانه‌های شهر اصفهان به پلاک‌های آبی هوشمند مجهز می‌شود. سعید فردانی با اعلام این خبر گفت: سال گذشته در خصوص پلاک‌های آبی هوشمند به‌صورت آزمایشی اقداماتی صورت گرفت و اصلاحاتی در بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن انجام شد. […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: تا پایان امسال تمام املاک و خانه‌های شهر اصفهان به پلاک‌های آبی هوشمند مجهز می‌شود.

سعید فردانی با اعلام این خبر گفت: سال گذشته در خصوص پلاک‌های آبی هوشمند به‌صورت آزمایشی اقداماتی صورت گرفت و اصلاحاتی در بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن انجام شد.

او ادامه داد: اجرای این طرح از ابتدای سال جاری به‌صورت انبوه در کل شهر اصفهان برنامه‌ریزی شده و در سه منطقه شهر در حال اجرا است؛ البته هدف‌گذاری شده است که تا پایان امسال تمام املاک و خانه‌های شهر اصفهان مجهز به پلاک آبی هوشمند شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مهم‌ترین دستاورد پلاک آبی هوشمند، ثبت اطلاعات ملک در این پلاک است، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات شهرداری و کلیه ارگان‌های شهری می‌تواند بر این بستر انجام شود، این فعالیت با همکاری اداره پست انجام شده و در نظر داریم سایر ارگان‌ها نیز خدماتشان را در این بستر و زیرساخت ارائه دهند.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با بیان اینکه نصب پلاک‌های آب هوشمند برای اولین بار در شهر اصفهان انجام شده است، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با رایزنی با وزارت کشور و همکاری سازمان شهرداری‌ها این طرح در تمام شهرهای کشور تسری پیدا کند.