به گزارش پیداگرنیوز به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، همزمان با شب رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) مراسم تشییع دو شهید گمنام تازه تفحص شده، در مسجد الغدیر دانشگاه برگزار شد. همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی، در یک اقدام مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه […]

به گزارش پیداگرنیوز به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، همزمان با شب رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) مراسم تشییع دو شهید گمنام تازه تفحص شده، در مسجد الغدیر دانشگاه برگزار شد.

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی، در یک اقدام مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه اصفهان، طی مراسمی با دو شهید گمنام دفاع مقدس تجدید میثاق گردید .

این مراسم  با محوریت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و حضور پرشور دانشجویان، دانشگاهیان و اعضای هیأت علمی و رؤسای دو دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی و معاونین و مدیران و پرسنل دو دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم ابتدا نماز جماعت ظهر و عصر اقامه گردید وپس از  نماز جماعت  مراسم تشییع این دو شهید به سمت مسجد امام خمینی انجام شد و در پایان این مراسم، میثاق نامه دانشجویان با شهدای دفاع مقدس قرائت شد.