به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان گفت: تا پایان سال آینده، بالغ بر‌ ۱۵۰ هزار ‌سرویس مبتنی بر فیبر نوری به مشتریان واگذار خواهد شد. احمد شاه میرزائی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان به همراه محمد جواد برمکی رئیس اداره روابط عمومی این مجموعه با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان گفت: تا پایان سال آینده، بالغ بر‌ ۱۵۰ هزار ‌سرویس مبتنی بر فیبر نوری به مشتریان واگذار خواهد شد.

احمد شاه میرزائی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان به همراه محمد جواد برمکی رئیس اداره روابط عمومی این مجموعه با سید مجید زنجانی معاون فنی، مرتضی صالحی شکیب معاون خبر و مهدی صالحی معاون برنامه ریزی و نظارت صدا وسیمای مرکز استان دیدار کرد.

احمد شاه میرزائی در این دیدار با اشاره به اجرای طرح جدید “نجما” توسط مخابرات در استان گفت: شرکت مخابرات ایران در راستای توسعه دسترسی عموم مردم به سرویس های باند پهن با سرعت و کیفیت بهینه، از سال ۱۴۰۱ طرح “نهضت جهادی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران“ با نام نجما را در دستور کار خود قرار داده و استان اصفهان بعنوان پیشرو در ارائه این فناوری، با همت والای کارکنان خود در حال عملیاتی کردن این طرح در سطح استان می باشد.

وی افزود: مخابرات اصفهان از سال ۱۳۹۵ نسبت به ایجاد شبکه فیبر نوری اقدام نموده و تاکنون موفق به ایجاد بیش از ۱۰۰ هزار ظرفیت قابل واگذاری فیبر نوری در اکثر شهرهای استان اصفهان شده و تا پایان سال آینده، بالغ بر‌ ۱۵۰ هزار ‌سرویس مبتنی بر فیبر نوری به مشتریان واگذار خواهد شد.

شاه میرزائی نقش صدا و سیما در سرعت بخشیدن به اجرای این طرح را مهم قلمداد کرد و اظهار کرد: اجرای این طرح هم افزایی، همکاری و حمایت همه جانبه کلیه دستگاه های حاکمیتی و خصوصی را می طلبد و صدا و سیما به عنوان رسانه ملی می تواند نقش بزرگی در تبیین این خدمت و آگاهی بخشی به مردم عزیز در مورد مزایای این طرح داشته باشد.

گفتنی است، در این دیدار طرفین به تحلیل و بررسی راهکارهای افزایش همکاری های دو جانبه در راستای تسریع اجرای این طرح پرداختند.