به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست گروه کوهنوردی مخابرات منطقه اصفهان گفت: با توجه به شرایط سخت آب و هوایی و احتمال وقوع حادثه، کوهنوردان عزیز تا طبیعی شدن شرایط از صعود به قله کرکس اجتناب کنند. محمد نجفی با اشاره به وقوع حادثه اخیر در نزدیکی پناهگاه مخابرات در کوه کرکس، اظهار کرد: روز […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست گروه کوهنوردی مخابرات منطقه اصفهان گفت: با توجه به شرایط سخت آب و هوایی و احتمال وقوع حادثه، کوهنوردان عزیز تا طبیعی شدن شرایط از صعود به قله کرکس اجتناب کنند.

محمد نجفی با اشاره به وقوع حادثه اخیر در نزدیکی پناهگاه مخابرات در کوه کرکس، اظهار کرد: روز پنج شنبه ۲۷ بهمن در پی بارش های اخیر برف و در اثر سقوط بهمن در رشته کوه های کرکس، حادثه ای برای چهار نفر از عزیزان کوهنورد اتفاق افتاد که با تلاش فوری و وافر گروه های نجات، سه نفر از این عزیزان نجات یافتند ولی متاسفانه تاکنون یک نفر از این عزیزان مفقود مانده است.

وی افزود: پناهگاه شهدای مخابرات واقع در کوه کرکس، همواره پذیرای کوهنوردان عزیز بوده ولی در حال حاضر با توجه به شرایط اضطراری، امکان ارائه خدمت در این مکان فراهم نمی باشد.

گفتنی است، پناهگاه کوهنوردی شهدای مخابرات (کرکس) که از بزرگترین پناهگاه های کوهنوردی در سراسر ایران است؛ یادگار سالهای ۸۲ الی ۸۴ مخابرات اصفهان است که در ارتفاع ۳۱۰۰ متری جبهه جنوبی کوه کرکس با همکاری گروه کوهنوردی مخابرات اصفهان ساخته شد و دارای امکانات آب آشامیدنی ، سرویس بهداشتی ، سیستم روشنایی خورشیدی و خط تلفن می باشد.