به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل آبفای استان اصفهان در بیست و سومین سفر شهرستانی کاروان خدمت دولت مردمی از تامین پایدار آب شرب ۹ شهر و ۳۵ روستا با بهره مندی از دانش روز در فصل تابستان خبر داد. حسین اکبریان در این سفر به همراه استاندار و هیات همراه ، پس از حضور […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل آبفای استان اصفهان در بیست و سومین سفر شهرستانی کاروان خدمت دولت مردمی از تامین پایدار آب شرب ۹ شهر و ۳۵ روستا با بهره مندی از دانش روز در فصل تابستان خبر داد.

حسین اکبریان در این سفر به همراه استاندار و هیات همراه ، پس از حضور در گلستان شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان گفت : در این سفر آبرسانی و اجرای شبکه آب مسکن مهر دیزیچه، تسریع در اجرای تفاهم نامه شبکه فاضلاب شهرهای طالخونچه ، مجلسی، روستای حسن آباد دیزیچه و روستاهای شهرستان ، اصلاح شبکه آب روستاهای میراباد و بروزاد ، احداث مخازن ذخیره آب شهرستان در محله دهسرخ و تامین آب منطقه کارگاهی دیزیچه مورد پی گیری و بررسی قرار گرفت .

وی درباره تامین پایدار آب شرب روستاها در منطقه مبارکه افزود : با اصلاح شبکه های فرسوده روستاهای سطح شهرستان ، آب شرب روستاها همچنان پایدار تامین می شود، این درحالیست که در تابستان امسال هیچ گونه آبرسانی سیار در منطقه مبارکه نداشتیم.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در خصوص اجرای شبکه فاضلاب در منطقه مبارکه اعلام کرد: باسرمایه گذاری صورت گرفته در ایجاد تأسیسات فاضلاب در این منطقه بیش از ۷۰ درصد مردم منطقه از خدمات شبکه فاضلاب بهره مند شدند و انتظار می رود با مشارکت بیش از گذشته سرمایه گذاران و مشارکت شهرداری ها و دهیاری ها همه مردم منطقه تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار گیرند.

گفتنی است در این سفر مدیرعامل آبفای استان به همراه کاروان خدمت دولت مردمی و اعضای شورای معاونین شرکت از پروژه مسکن مهر دیزیچه وپروژه های فاضلاب سطح منطقه بازدید کردند.

همچنین در این سفر اکبریان در دیدار حضوری و بدون واسطه با کارکنان آبفای منطقه، به منظور بهتر انجام شدن وظایف محوله نقطه نظرات لازم را به آنها اعلام کرد.