به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل آبفای استان اصفهان از تامین پایدار آب شرب ۴۲ روستا از طریق تصفیه خانه آب گلپایگان خبر داد. حسین اکبریان با اشاره اینکه هم اکنون آب شرب ۴۲ روستا و شهرهای گلپایگان ، گوگد و گلشهر از طریق تصفیه خانه آب گلپایگان تامین می شود اظهار داشت: در حال حاضر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل آبفای استان اصفهان از تامین پایدار آب شرب ۴۲ روستا از طریق تصفیه خانه آب گلپایگان خبر داد.

حسین اکبریان با اشاره اینکه هم اکنون آب شرب ۴۲ روستا و شهرهای گلپایگان ، گوگد و گلشهر از طریق تصفیه خانه آب گلپایگان تامین می شود اظهار داشت: در حال حاضر ظرفیت تامین تصفیه خانه آب گلپایگان ۳۳۰ لیتر در ثانیه است که از لحاظ کیفی مورد تایید نهادهای ذیصلاح بوده و از مطلوبیت کافی برخوردار است.

وی کاهش هدر رفت آب را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: در ۲ سال اخیر به منظور کاهش هدر رفت آب در مناطق شهری و روستایی گلپایگان بیش از ۲۶ کیلومتر از شبکه های فرسوده آب مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت، این درحالیست که درصدد هستیم در سال جاری عملیات اصلاح و بازسازی بیش از ۱۳ کیلومتر دیگر از شبکه فرسوده منطقه نیز در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان آبفای استان اصفهان برای دسترسی پایدار مردم به آب شرب خواستار مصرف بهینه آب شد و اعلام کرد: در نیمه اول سال جاری با مدیرت فشار و استفاده از سیستم تله متری و پایش هوشمند شبکه توزیع درصدد تامین پایدار آب شرب همه مردم هستیم.

اکبریان به تقویت فشار شبکه آب در مرکز شهر گلپایگان اشاره و تصریح نمود: در سال جاری با تکمیل عملیات خط دوم آبرسانی به مرکز شهر گلپایگان که حدود ۵ کیلومتر است شبکه توزیع آب شرب مرکز شهر گلپایگان تقویت می شود و آب شرب با فشار یکسان در اختیار مردم قرار می گیرد.