به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شهردار اصفهان با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان نسبت به بودجه سال جاری حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است، گفت: این ۵۰ درصد افزایش بودجه از منبع بهای خدمات نیست، بلکه از مدل‌های جدید مالی استفاده می‌کنیم تا فشاری به شهروندان تحمیل نشود. ، علی قاسم‌زاده در برنامه رادیویی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، شهردار اصفهان با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان نسبت به بودجه سال جاری حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است، گفت: این ۵۰ درصد افزایش بودجه از منبع بهای خدمات نیست، بلکه از مدل‌های جدید مالی استفاده می‌کنیم تا فشاری به شهروندان تحمیل نشود.

، علی قاسم‌زاده در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان هفته جاری گفت: هر یک از ما با عدم حضور در انتخابات حق خود را به یک نفر دیگر می دهیم و اینگونه سرنوشت خود را به کسانی که نمی‌دانیم خیرخواه یا بدخواه هستند، واگذار می‌کنیم.

وی افزود: در هر صورت مجلس شورای اسلامی تشکیل می‌شود و قانون‌گذاری می‌کند و این قانون نیز برای همه لازم‌الاجرا است، در حالی که می‌توانستیم با شرکت در انتخاب نماینده‌ای که به آرمان‌های خود نزدیک‌تر می‌بینیم را روانه مجلس کنیم.

این مقام مسئول سپس با اشاره به تصویب بودجه شهرداری اصفهان برای سال ۱۴۰۳ به مبلغ حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان گفت: بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان نسبت به بودجه سال جاری حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است تا با توجه به نرخ ۴۵ تا ۵۰ درصدی تورم، قدرت عملیاتی شهرداری کم نشود و بتوانیم پروژه‌های زیرساختی همچون رینگ چهارم، قطار شهری و افزایش ناوگان حمل‌ونقل عمومی را اجرا و شرایط زندگی بهتری در شهر فراهم کنیم.

شهردار اصفهان گفت: به‌صورت الزامی این ۵۰ درصد افزایش بودجه ۱۴۰۳ نسبت به سال جاری از منبع بهای خدمات نیست، بلکه از مدل‌های جدید مالی استفاده می‌کنیم تا فشاری به شهروندان تحمیل نشود.