به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، بنا بر اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اختصاص ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار از فروش نفت به پروژه عظیم تالار مرکزی سنندج، در دو سال آینده این پروژه تکمیل و افتتاح خواهد شد.   محمد اسماعیلی در سفر به استان کردستان اعلام کرد: به منظور تکمیل پروژه عظیم فرهنگی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، بنا بر اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اختصاص ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار از فروش نفت به پروژه عظیم تالار مرکزی سنندج، در دو سال آینده این پروژه تکمیل و افتتاح خواهد شد.

 

محمد اسماعیلی در سفر به استان کردستان اعلام کرد: به منظور تکمیل پروژه عظیم فرهنگی و هنری تالار مرکزی سنندج در سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان کردستان، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار از فروش نفت، که ۱۰۰ درصد قابل تحقق است، در اختیار قرار گرفته است.

 

وی افزود: تا دو سال آینده، این پروژه بزرگ برای فرهنگ و هنر استان کردستان به اتمام خواهد رسید.

 

اسماعیلی ادامه داد: این پروژه بسیار حائز اهمیت و با ابعاد زمینی ۳ هزار و ۷۰۰ متر و زیربنای ۱۴ هزار و ۱۰۰ متر احداث خواهد شد. وی اظهار داشت: این پروژه شامل چند بخش است و در حال حاضر پیشرفت این بخش‌ها بیش از ۷۶ درصد است و منتظر هستیم در آینده نزدیک شاهد افتتاح این ساختمان باشیم.