به گزارش پایگاه خبری پبداگرنیوز، امام جمعه موقت تهران گفت: به خانواده‌های شهدای کرمان تبریک می‌گویم این شهیدان تابلو افتخار ابدی ملت ایران هستند.   ، آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته و در مصلی امام خمینی (ره)، گفت: با تقوا برای حریم مقدس ذات الهی […]

به گزارش پایگاه خبری پبداگرنیوز، امام جمعه موقت تهران گفت: به خانواده‌های شهدای کرمان تبریک می‌گویم این شهیدان تابلو افتخار ابدی ملت ایران هستند.

 

، آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته و در مصلی امام خمینی (ره)، گفت: با تقوا برای حریم مقدس ذات الهی حریم نگه داریم.

 

وی با اشاره به سخنان حضرت علی (ع) اظهار داشت: شما را سفارش می‌کنم به تقوای خدا و سفارش می‌کنم که زیاد از نعمات الهی بگویید و متشکر خداوند باشید، فقط از نداده‌ها که مصلحت ما است گفتن، خطاست.

 

آیت الله خاتمی ادامه داد: شما را سفارش می‌کنم که بر نعمت‌ها و خان رحمت الهی، شاکر نعمت‌های الهی باشید.

 

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: هر کجا که باشید در زمان خودش مرگ به سراغتان می‌آید ولو که در برج‌های بلند باشید. مرگی که از آن فرار می‌کنید بخواهید یا نخواهید به سراغتان می‌آید.

 

وی ادامه داد: حضرت علی علیه السلام می‌فرماید؛ شهادت بهترین نوع مرگ است. هیچگاه نگویید که شهید جایش خالی است جای ما پیش او خالی است.

 

سید احمد خاتمی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان تاکید کرد: می‌خواهم از این تریبون به خانواده‌های شهدای کرمان تبریک بگویم این نعمت و نور را فقط خانواده‌های شهدا لمس می‌کنند و رایگان به کسی نمی‌دهند. این شهیدان تابلو افتخار ابدی ملت ایران هستند.

 

وی افزود: ننگ ابدی و جایگاه جهنم برای قاتلان این شهدا است.

 

امام جمعه موقت تهران گفت: وقتی که از تلویزیونی دیدم که ۹ نفر از یک خانواده به شهادت رسیدند. همچنین تعداد زیادی از کودک و نوجوان و زن در این حادثه به دیدار خدا رفتند که باید گفت خوش به حالشان، هرچند غمی جانکاه بر دل ملت ایران و خانواده‌های این شهدا گذاشته شده است.