به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم اصفهان فرمودند مسئله آب اصفهان جدی است و قبول دارم، پیگیری کرده‌ و می‌کنم و این دولت در حال برنامه ریزی و اقداماتی است که ولو بلند مدت اما به نتیجه می‌رسد. محمد نورصالحی در نطق پیش […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم اصفهان فرمودند مسئله آب اصفهان جدی است و قبول دارم، پیگیری کرده‌ و می‌کنم و این دولت در حال برنامه ریزی و اقداماتی است که ولو بلند مدت اما به نتیجه می‌رسد.

محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور شصت و چهارمین جلسه علنی شورا با گرامیداشت سالروز حماسه ۲۵ آبان و عرض خدا قوت به همه دست اندرکاران رویدادهای این روز اظهار کرد: عموم مردم، مجموعه شهرداری، روابط عمومی، سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی و دیگر بخش‌ها، به نحو مطلوبی با آذین بندی و اجرای برنامه‌های خوب، این ایام را گرامی‌داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به دیدار روز گذشته مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: به همین مناسبت، دیدار اقشار مختلف و مسئولان در سطوح مختلف با رهبر معظم انقلاب برگزار شد. این دیدار پس از چند سال، اقدام خوب و شایسته‌ای بود که تقارن آن با ۲۵ آبان و تثبیت این روز به نام اصفهان ارزشمند بود. از همه کسانی که زمینه این دیدار را فراهم کردند تشکر می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رهبر معظم انقلاب در ابتدا مردم اصفهان را مورد لطف قرار دادند و گفتند از همین جا به مردم اصفهان سلام می‌رسانم و از ایمان و جهادشان تشکر می‌کنم. رهبر معظم انقلاب در ادامه بیانات خود مناقب اصفهان را برشمردند و اشاراتی در خصوص ویژگی‌های اصفهان داشتند و اشاره کردند که اگر مسئولان شبانه روز در جبران زحمات مردم اصفهان کار کنند جا دارد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط روز، بیانات مهمی داشتند که رئوس و مشروح آن را مردم شنیدند. بیش از یک ساعت صحبت رهبر انقلاب پیرامون تبیین دشمنی با ایران، پیشرفت‌های کشور و تاکید بر این نکته بود که بساط شرارت ان شاء الله به زودی جمع خواهد شد.

نورصالحی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به چالش پیشرفت در مقابل توقف، رکود و ارتجاع و القای ناامیدی و بن بست اشاره کردند و گفتند کسی که القای ناامیدی کند ایران ستیز است. همچنین اشاره کردند که در رأس همه دشمنی‌ها، آمریکا قرار دارد و هر دولت و حزبی که از این کشور، سر کار بوده از دشمنی با ایران کوتاه نیامده است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب همچنین به مشکلات اقتصادی اشاره کردند و علت نام گذاری در سال‌های اخیر را تاکید بر حل مشکلات اقتصادی دانستند. ضمن اینکه به ناکارآمدی‌ها و تحریم‌ها نیز اشاره کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اشاره قاطعی به مشکل آب مردم اصفهان داشتند گفت: آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان، طی صحبت مقدماتی خدمت رهبر انقلاب فرمودند که مهمترین و اساسی‌ترین و حادترین مشکل مردم اصفهان آب است. از ۲۰ سال قبل که رهبر انقلاب تشریف آوردند و تاکید داشتند دولت‌های مختلف اهتمام جدی نداشتند.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند مسئله آب اصفهان جدی است و قبول دارم، پیگیری کرده‌ و می‌کنم و این دولت در حال برنامه ریزی و اقداماتی است که ولو بلند مدت اما به نتیجه می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای حل مشکل آب اصفهان گفت: قبل و بعد از دیدار دو جلسه خوب در همین ارتباط داشتیم و امیدواریم در برنامه‌ریزی اقدامات انجام شده و اولویت‌ بندی‌ها به اجماع رسیده و اقدام خوبی مبتنی بر فرمایش‌های رهبر انقلاب صورت گیرد.