به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،استاندار اصفهان گفت: در راستای مأموریت و پیرو تأکیدات رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی موظف هستیم به صورت مستمر جلسات ارتباط با مردم را به صورت حضوری و تماس تلفنی پیگیری کنیم. دکتر سیدرضا مرتضوی در حاشیه حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت ارتباط تلفنی (سامد)، با تسلیت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،استاندار اصفهان گفت: در راستای مأموریت و پیرو تأکیدات رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی موظف هستیم به صورت مستمر جلسات ارتباط با مردم را به صورت حضوری و تماس تلفنی پیگیری کنیم.

دکتر سیدرضا مرتضوی در حاشیه حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت ارتباط تلفنی (سامد)، با تسلیت و گرامیداشت یاد رئیس جمهور و همراهان شهید ایشان، گفت: در سال‌جاری دو نشست ملاقات مردمی با حضور معاونین استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شده است و امروز نیز توفیق داشتیم به صورت تلفنی با مردم استان ارتباط برقرار کنیم.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون۱۳ جلسه ارتباط تلفنی با مردم استان داشته است، اظهار کرد: در سفرهای شهرستانی نیز حضور در جمع‌های مردمی مد نظر قرار گرفته است.

دکتر مرتضوی ادامه داد: در گفت‌وگوی تلفنی امروز با مردم از اقصی نقاط استان از جمله چادگان، فریدونشهر، آران و بیدگل، شاهین شهر و میمه و … تماس هایی داشتیم و با بیش از ۲۴ نفر از مردم شریف استان گفت‌وگو کردیم.