به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از پاسخگویی به بیش از ۷۰ هزار و ۳۰۰ مورد تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی با مرکز امداد و حوادث ۱۹۴ شرکت، طی نه ماهه سال جاری خبر داد. ابوالقاسم عسکری مدیرعامل این شرکت از پاسخگویی به بیش از ۷۰  هزار و ۳۰۰ مورد تماس […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از پاسخگویی به بیش از ۷۰ هزار و ۳۰۰ مورد تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی با مرکز امداد و حوادث ۱۹۴ شرکت، طی نه ماهه سال جاری خبر داد.

ابوالقاسم عسکری مدیرعامل این شرکت از پاسخگویی به بیش از ۷۰  هزار و ۳۰۰ مورد تماس تلفنی توسط واحد امداد این شرکت در نه ماهه سال جاری خبر داد و گفت: از مجموع ۷۰ هزار و ۳۰۰ تماس گرفته شده با مرکز ۱۹۴ شرکت گاز استان اصفهان در نه ماهه سال جاری ۲۷ هزار و ۶۸ مورد تماس عملیاتی و۴۳ هزار و ۳۰۷ مورد تماس غیر عملیاتی بوده است.

عسکری درباره  اولویت تماس ها گفت: این تماس ها در سه سطح عادی، فوری و خیلی فوری تقسیم می شوند که از این تعداد بیش از ۲۰ هزار تماس عادی، ۵ هزار تماس فوری و ۴۱۴  تماس، جزء تماس های خیلی فوری بوده است.

وی اظهار داشت: سامانه ۱۹۴ علاوه بر امداد خودرویی با بهره گیری از نیروهای امداد موتورسوار، باتوجه به ترافیک موجود در برخی از مناطق کلان شهر اصفهان، زمان امدادرسانی را به حداقل ممکن رسانده است که این اقدام احتمال بروز خطرات را به طور چشمگیری کاهش داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان به منظور رسیدن سریع به محل حادثه در کوتاهترین زمان ممکن، تمامی خودروها و موتورهای امدادی مجهز به سیستم موقعیت یاب آنلاین(GPS) می باشند که تمام فعالیت های آنها از طریق مرکز پیام ۱۹۴، رصد و گزارش کار آنها بصورت آنلاین در سیستم ثبت می گردد.

وی، ادامه داد: اپراتورهای مستقر در سامانه مرکز کنترل و فوریت های گاز ۱۹۴ در تمام ساعات شبانه روز به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به مشترکین محترم گاز طبیعی هستند.