به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،جانشین فرمانده انتظامی استان از حضور بیش از ۱۱ هزار نفر نیروی پلیس و بسیج برای تامین امنیت شعب اخذ رأی در این استان خبر داد. سردار محمدرضا هاشمی فر بیان کرد: بیش از ۱۱ هزار نفر نیروی پلیس و بسیج مستقیما در تامین امنیت شعب اخذ رای انجام وظیفه می […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،جانشین فرمانده انتظامی استان از حضور بیش از ۱۱ هزار نفر نیروی پلیس و بسیج برای تامین امنیت شعب اخذ رأی در این استان خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی فر بیان کرد: بیش از ۱۱ هزار نفر نیروی پلیس و بسیج مستقیما در تامین امنیت شعب اخذ رای انجام وظیفه می کنند که از این تعداد ۷ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی پلیس و ۳ هزار و ۶۰۰ نفر از نیروهای بسیج هستند.

وی افزود: افزون بر این تعداد نیرو سایر نیروها اعم از سپاه و فرماندهی انتظامی نیز در آماده باش صد درصدی بوده و در تامین امنیت جامعه حضوری فعال و مستمر دارند تا مردم عزیز با امنیت و آرامش کامل و اطمینان خاطر در انتخابات شرکت کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: با پشتیبانی هایی که صورت گرفته و همکاری دستگاه های مسئول، بسیج و سپاه پرتوان تا این لحظه امنیت خوبی در تمامی نقاط استان برقرار است و انشاء الله تا پایان زمان برگزاری انتخابات امنیت صد در صدی را شاهد خواهیم بود.

سردار هاشمی فر در خصوص تاثیر مشارکت مردم در انتخابات بر امنیت کشور گفت: امنیت یک مقوله نسبی است و درست است که نیروهای نظامی و انتظامی در آن نقش دارند اما در مجموع امنیت پایدار کشور با حضور و مشارکت همه آحاد جامعه در صحنه های مختلف تامین می شود که یکی از صحنه های حضور مردم نیز عرصه انتخابات است.

وی تصریح کرد: مسلماً مشارکت مردم و حضور حد اکثری آنان در انتخابات موجب تثبیت و استمرار نظام و خنثی کننده تهدیدات دشمن است وزمینه عزت، اقتدار و امنیت ملی کشور را بیش از پیش فراهم می آورد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: انشاء الله با این همدلی و همراهی شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با امنیت و آرامش کامل خواهیم بود مردم عزیز، همیشه درصحنه و ولایتمدار استان اصفهان یک بار دیگر حماسه ای دیگر را خلق کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.