به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از کشف یک تن و ۷۰۰کیلو گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال از یک دستگاه خودرو کامیون خبرداد. سرهنگ مهدی کریمی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان نطنز در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو های عبوری در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از کشف یک تن و ۷۰۰کیلو گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال از یک دستگاه خودرو کامیون خبرداد.

سرهنگ مهدی کریمی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان نطنز در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی دقیق تر  آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه موفق به کشف یک تن و ۷۰۰کیلو گردوی خارجی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز با بیان اینکه محموله مذکور فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده، ارزش آن را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

سرهنگ کریمی تصریح کرد: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.