به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، از دیر باز ایرانی ها با خصلتی بزرگ همراه بوده اند. احترام به کسانی که با علم و ایثار خود باعث تحولی جاودانه در جامعه شده اند. تجلیل از خانواده شهدا یکی از آن کارهایی است که با شهادت حمزه سیدالشهدا در پای کوه احد توسط ناجی نجات بشریت حضرت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، از دیر باز ایرانی ها با خصلتی بزرگ همراه بوده اند. احترام به کسانی که با علم و ایثار خود باعث تحولی جاودانه در جامعه شده اند. تجلیل از خانواده شهدا یکی از آن کارهایی است که با شهادت حمزه سیدالشهدا در پای کوه احد توسط ناجی نجات بشریت حضرت محمد(ص)  شروع شد و همچون چراغی روشن بر تارک دین و ایمان و استقلال کشور ما درخشید و تا کنون به نورافشانی مشغول است.

یکی از این درخشش ها در لحظه بهره برداری از چند پروژه مهم شهرداری در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اتفاق افتاد. آن لحظه که جناب شهردار به رسم ادب و احترام و در مقابل بعضی از اعضای شورای شهر و کارکنان و دوربین رسانه ها بر چادر یکی از مادران معظم شهدا بوسه زدند.

کاری که سال هاست در کشور ما مرسوم شده و مسئولین به فراخور سعی میکنند که در این کار از هم پیشی بگیرند. اما بهترین احترام ، احترامیست که همراه با عمل و آرمان شهدا باشد.

شهردار اصفهان در همین مراسم با حضور در مقابل یکی از مجتمع هایی که  معترض به سروصدای زیاد لحظات افتتاح و بهره برداری شده بودند از افراد شاکی عذرخواهی کرد و باعث شد که شاکیان از حالت شاکی به حالت همراهی درآیند و این نیز نمونه ای از حرکات مثبتی  است که از سال ها پیش باید در جامعه ما پدیدار میشد.

بازهم جای شکرش باقیست که هنوز مسئولینی هستند که تواضع را قدر بدانند و بر ایثار و گذشت فداکاران جامعه ارج بگذارند و الگویی شوند برای آن دسته از کسانی که راه عذرخواهی و محبت و احترام به ارزش های رایج جامعه را فراموش کرده اند.