به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه شش دستگاه اتوبوس گردشگری برای گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۴۵۱ نفر از خدمات این اتوبوس‌ها استفاده کرده‌اند. ، داوود بحیرایی با بیان اینکه  شرکت واحد اتوبوسرانی به منظور سرویس‌دهی به […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه شش دستگاه اتوبوس گردشگری برای گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۴۵۱ نفر از خدمات این اتوبوس‌ها استفاده کرده‌اند.

، داوود بحیرایی با بیان اینکه  شرکت واحد اتوبوسرانی به منظور سرویس‌دهی به مسافران نوروزی به برقراری دو خط اتوبوس گردشگری اقدام کرده است، اظهار کرد: خط شماره ۱۰۱ اتوبوسرانی این کلان‌شهر از مبدا باغ فدک (محل اسکان مسافران نوروزی) به مقصد میدان امام حسین (ع) با دو دستگاه اتوبوس و سر فاصله زمانی یک ساعت آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است.

وی افزود: خط شماره ۱۰۰ نیز از مبدا میدان امام حسین (ع) به مقاصد پارک ناژوان، پارک کوهستانی صفه، تخت فولاد، پل خواجو، میدان گل‌ها و میدان امام علی (ع) به‌صورت گردشی با چهار دستگاه اتوبوس با سرفاصله زمانی ۳۰ دقیقه در حال خدمت‌رسانی است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۴۵۱ نفر از گردشگران نوروزی از خدمات این خطوط استفاده کرده‌اند، گفت: این اتوبوس ها در ایام نوروز همه روزه از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۹:۰۰ در حال خدمت‌رسانی است.

به گفته این مقام مسئول در ایام تعطیلات نوروز امسال روزانه به طور متوسط حدود ۳۵۰ دستگاه اتوبوس مشغول سرویس‌دهی به شهروندان بوده است.