به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، طی دو ماه گذشته ۳ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی شرکت کردند. محمدرضا مومی اردستانی معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار داشت: سلسله همایش های خانواده و راه زندگی به منظور آموزش و پیشگیری از آسیب […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، طی دو ماه گذشته ۳ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی شرکت کردند.

محمدرضا مومی اردستانی معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار داشت: سلسله همایش های خانواده و راه زندگی به منظور آموزش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور ۳ هزار مددجوی تحت حمایت در ۱۵ اداره کمیته امداد استان اصفهان برگزار شد.

محمدرضا مومی اردستانی، موضوع همایش ها را با محوریت سبک فرزندپروری و مهارت های ارتباطی خواند و ادامه داد: این همایش ها براساس نیازسنجی صورت گرفته با اولویت موضوعاتی مرتبط با پرورش کودکان و نوجوانان، اختلالات شایع روانی رفتاری، مهارت های ارتباطی و عاطفی و …. برگزار شد.

وی با بیان اینکه سلسله همایش ها، برای زنان سرپرست خانوار و خانواده های دارای فرزند تحت حمایت در سطح ۱۵ اداره این نهاد اجرا شد، افزود: در این سلسله همایش ها که از اواخر اردیبهشت ماه تا پایان تیرماه ادامه داشت، با هدف بهره مندی هرچه بیشتر مددجویان از نکات آموزشی و مشاوره ای، مسابقاتی از محتوای آموزشی برگزار و از منتخبین تجلیل به عمل آمد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با اظهار امیدواری نسبت به تجدید برگزاری این قبیل دوره های آموزشی، گفت: با برنامه ریزی برای حضور مشاوران برجسته کشوری و استانی در این قبیل همایش ها می توانیم در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بین مددجویان اقدامات موثری داشته باشیم.