به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۷۶۲ دانشجو در زمینه های تامین هزینه تحصیلی، شهریه و سایر نیازها، از حمایت کمیته امداد استان اصفهان بهره مند هستند. کریم زارع با تبریک فرارسیدن روز دانشجو، اظهار داشت: در حال حاضر ۲ هزار و ۷۶۲ دانشجو […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۷۶۲ دانشجو در زمینه های تامین هزینه تحصیلی، شهریه و سایر نیازها، از حمایت کمیته امداد استان اصفهان بهره مند هستند.

کریم زارع با تبریک فرارسیدن روز دانشجو، اظهار داشت: در حال حاضر ۲ هزار و ۷۶۲ دانشجو در زمینه های تامین هزینه تحصیلی، شهریه و سایر نیازها، از حمایت این نهاد بهره مند هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه این دانشجویان علاوه بر دریافت کمک هزینه شهریه، تسهیلات دانشجویی نیز دریافت می کنند، تاکید کرد: آنچه سبب توانمندسازی اقتصادی خانواده ها در سال های اخیر شده توجه بیشتر به توانمندی سطح علمی، فرهنگی و فکری خانواده های تحت حمایت بوده است.

کریم زارع به تعداد مددجویان دختر و پسر در دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: بیش از ۷۱ درصد جمعیت دانشجویان تحت پوشش را دختران تشکیل می دهند و به لحاظ موقعیت سکونت دانشجویان، ۷۸درصد از جامعه شهری و بیش از ۲۱درصد، از مددجویان خانواده های روستایی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با توجه به رشد علمی دانشجویان تحت حمایت، گفت: ۷۰ نفر از مددجویان در مقطع دکتری، ۲۲۴ نفر کارشناسی ارشد، ۱۹۹۴ مددجو در رشته های مختلف کارشناسی و ۴۷۴ نفر در مقطع کاردانی درحال تحصیل می باشند.