به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: تکیه گلبندان در هجدهمین ایستگاه «به احترام مردم اصفهان» به بهره‌برداری می‌رسد. سیدعلی معرک‌نژاد، در برنامه رادیویی صدای شهر بیان داشت:هجدهمین برنامه از سلسله برنامه‌های «به احترام مردم اصفهان» که ویژه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری اصفهان است، به ایستگاه منطقه سه و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: تکیه گلبندان در هجدهمین ایستگاه «به احترام مردم اصفهان» به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدعلی معرک‌نژاد، در برنامه رادیویی صدای شهر بیان داشت:هجدهمین برنامه از سلسله برنامه‌های «به احترام مردم اصفهان» که ویژه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری اصفهان است، به ایستگاه منطقه سه و بافت تاریخی شهر اصفهان رسیده است و روز چهارشنبه هفته جاری هم‌زمان با ایام رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: گلبندان به‌عنوان یک نقطه تاریخی آماده بهره‌برداری است و افتتاح این تکیه باحضور مردم و یک رویداد دینی و مذهبی(منقبت‌خوانی) به مناسبت سوگواری آخر ماه صفر و رحلت رسول مکرم(ص) برگزار خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: از همه مردم علاقه‌مند به پروژه‌های تاریخی برای حضور در آئین افتتاح این تکیه که روز چهارشنبه، بیست‌ودوم شهریورماه، بعد از نماز مغرب و عشا، در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد، دعوت می‌کنیم.