به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، به همت معاونت ارتباطات سیار مخابرات منطقه اصفهان، اولین سایت از سایت های سه گانه عشایری در پادنای سمیرم روز  ٩/٠١_ به بهره برداری رسید. مهران قدوسی معاون ارتباطات سیار مخابرات منطقه اصفهان در این خصوص گفت: طرح اولیه این سایت و همچنین سایت لای سرخ در مرزهای سه استان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، به همت معاونت ارتباطات سیار مخابرات منطقه اصفهان، اولین سایت از سایت های سه گانه عشایری در پادنای سمیرم روز  ٩/٠١_ به بهره برداری رسید.

مهران قدوسی معاون ارتباطات سیار مخابرات منطقه اصفهان در این خصوص گفت: طرح اولیه این سایت و همچنین سایت لای سرخ در مرزهای سه استان اصفهان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد در سال ۱۳۹۸ پس از بازدید نماینده مردم شریف سمیرم در مجلس شورای اسلامی از این مناطق پایه ریزی شد و تفاهمنامه برق رسانی به محل سایت های عشایری فوق و همچنین سایت آب گرم در سال  ١۴٠٠، به امضای مدیران استانی مخابرات، شرکت توزیع برق و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان رسید.

وی افزود: عملیات برق رسانی به سایت مذکور در سال ١۴٠١ و دو سایت دیگر در سال ١۴٠٢ و مرحله اجرا و نصب سایت ها در تابستان سال ١۴٠٢ آغاز شد.

معاون ارتباطات سیار مخابرات اصفهان اضافه کرد: امید است که سایت همراه اول لای سرخ تا نیمه آذر ماه و سایت همراه اول گرم آباد تا نیمه  دی ماه سال جاری به بهره برداری برسد .