به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از بهره‌برداری از ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه‌ در منطقه ۱۲ اصفهان خبر داد. سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر»، گفت: در هفته جاری نهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اعتباری بالغ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از بهره‌برداری از ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه‌ در منطقه ۱۲ اصفهان خبر داد.

سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر»، گفت: در هفته جاری نهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در مجموعه شهرداری اصفهان تلاش کرده‌ایم به‌طور مستمر در برنامه‌هایی که در شهر و شهرداری برگزار می‌شود، پروژه‌های عمرانی شهرداری در اختیار شهروندان قرار گیرد و اقداماتی جهت افتتاح پروژه انجام یا آئین آغاز فعالیت عمرانی برگزار شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: این برنامه‌ها با شعار «به احترام مردم اصفهان» آغاز شده است که تاکنون هشت برنامه آن برگزار شده است که در راستای اجرای این برنامه‌ها در مناطق شهرداری اصفهان حضور پیدا کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در هفته جاری نهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خواهد بود که مجموع پروژه‌های مقرر برای افتتاح و آغاز فعالیت، بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد؛ به همین منظور میهمان مردم منطقه ۱۲ شهرداری خواهیم شد و امیدواریم بتوانیم این برنامه را نیز به‌خوبی برگزار کنیم.

معرک‌نژاد خاطرنشان کرد: پروژه‌های آماده بهره‌برداری و احداث منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان شامل احداث خیابان صنعتگران، طرح توسعه پارک مادر، ورزشگاه مشارکتی نگین، آغاز احداث خیابان جدید در شهرک امیرکبیر و دیگر پروژه‌های عمرانی است.