به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از بهره‌برداری از پنل‌های خورشیدی ۲۰ کیلو واتی در این منطقه خبر داد. ، حسن محمدحسینی با بیان اینکه فناوری فتوولتائیک در ساختمان شهرداری این منطقه راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: این نیروگاه با ظرفیت تولید ۲۰ کیلو وات ساعت برق و با اعتباری بالغ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از بهره‌برداری از پنل‌های خورشیدی ۲۰ کیلو واتی در این منطقه خبر داد.

، حسن محمدحسینی با بیان اینکه فناوری فتوولتائیک در ساختمان شهرداری این منطقه راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: این نیروگاه با ظرفیت تولید ۲۰ کیلو وات ساعت برق و با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در ساختمان منطقه ۱۱ نصب و راه‌اندازی شده است.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری اصفهان اقدامات زیادی را در راستای بهره مندی از انرژی‌های تجدیدپذیر انجام داده است، افزود: شهرداری از این طریق، علاوه بر تأمین برق مورد استفاده در ساختمان‌ها و ادارات شهرداری، مازاد برق تولید شده در این نیروگاه را به شبکه برق شهر منتقل کرده و در اختیار شهروندان قرار خواهد داد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه به پدیده‌ای که در اثر تابش نور بدون استفاده از مکانیزم‌های محرک، الکتریسیته تولید کند پدیده فتوولتائیک و به هر سیستمی که از این پدیده استفاده کند، سیستم فتوولتائیک گفته می‌شود، اظهار کرد: انتظار می‌رود برای حفظ محیط‌زیست و تولید انرژی پاک، مردم از این روش استقبال کنند و با سرمایه‌های کم وارد عرصه تولید برق شوند و برق تولیدی خود را نیز با قیمت مناسب به وزارت نیرو به‌فروش برسانند.