به گزارش پیداگرنیوز، رییس هیات مدیریه بنیاد خیریه آلاء گفت: بهترین دارایی زوج های جوان توکل و توجه به خداوند متعال است و لازم است این مهم مورد توجه قرار گیرد. محمد رضا دیانی در آیین اهدای ۶۰۰ سری جهیزیه به افراد تحت حمایت کمیته امداد خمینی (ره) با بیان اینکه امروز متاسفانه بخشی از […]

به گزارش پیداگرنیوز، رییس هیات مدیریه بنیاد خیریه آلاء گفت: بهترین دارایی زوج های جوان توکل و توجه به خداوند متعال است و لازم است این مهم مورد توجه قرار گیرد.

محمد رضا دیانی در آیین اهدای ۶۰۰ سری جهیزیه به افراد تحت حمایت کمیته امداد خمینی (ره) با بیان اینکه امروز متاسفانه بخشی از مردم با مشکلات معیشتی روبرو هستند گفت: همه وظیفه داریم گام های بلندتری در جهت رفع محرومیت ها برداریم.

وی افزود: لازم است زمینه ی اشتغال پایدار هرچه بیشتر افراد را در جهت رفع محرومیت ها در سطح جامعه فراهم نماییم و این مهم نیازمند برنامه ریزی هدفمند است.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز کمک به اقشار آسیب پذیر باعث افتخار و سربلندی است و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و خیریه ها زمینه و بستر مناسبی در این جهت فراهم نموده اند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در جهت ارائه ی جهیزیه به مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و دیگر مجموعه های حمایتی لوازم خانگی ارزان، باکیفیت و همگام با تکنولوژی های نوین در کمترین زمان ممکن طراحی و تولید شد.

رییس هیات مدیریه بنیاد خیریه آلاء تصریح کرد: امیدواریم با همیاری و همراهی هر بیشتر در جهت رفع محرومیت زدایی حرکت نماییم.