به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از برگزاری ۷۲ مورد مانور اطفاء حریق، آمادگی در شرایط اضطراری، نحوه کار با سه پایه نجات و مهار حوادث و… در ۹ ماهه سال جاری خبر داد. ، ابوالقاسم عسکری گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۷۲ مانور، ۲۴۲ مورد بازدید ایمنی از ادارات، ۷۱ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از برگزاری ۷۲ مورد مانور اطفاء حریق، آمادگی در شرایط اضطراری، نحوه کار با سه پایه نجات و مهار حوادث و… در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

، ابوالقاسم عسکری گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۷۲ مانور، ۲۴۲ مورد بازدید ایمنی از ادارات، ۷۱ مورد بازدید از پروژه ها و ۶۵ مورد بازدید از سامانه های شرایط اضطراری در سطح شرکت گاز استان اصفهان برگزار شده است.

وی، در ادامه با بیان اینکه جلسات مدیریت بحران به منظور تامین گاز ایمن و مستمر در روزهای سرد سال با حضور بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی استان و مدیرعامل شرکت بدون وقفه حتی در روزهای تعطیل رسمی برگزارشد، گفت: از ابتدای شروع فصل سرد ۳۰ جلسه کمیته مدیریت سوخت زمستانه در این شرکت برگزار گردیده است و در همین راستا نیز ۲۳ تفاهم نامه همکاری در جهت مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی ۱۱۴ شهر، بیش از ۱۵۰۰ روستا و مکان مزرعه و ۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی منعقد گردیده است.

عسکری بیان داشت: تهیه لوح فشرده و پیاده سازی فرآیند درس آموزی از حوادث، سنجش آمادگی جسمانی امدادگران( تست ایفرد) از جمله اقدامات این شرکت در حوزه مدیریت بحران می باشد.