به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از برگزاری ۳۵ برنامه همچون دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مسابقات چندجانبه کشتی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در این منطقه خبر داد. هوشنگ نظری‌پور با اعلام این خبر گفت: برای هفته دفاع مقدس ۳۵ برنامه متنوع در نظر گرفته شده است که دیدار با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از برگزاری ۳۵ برنامه همچون دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مسابقات چندجانبه کشتی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در این منطقه خبر داد.

هوشنگ نظری‌پور با اعلام این خبر گفت: برای هفته دفاع مقدس ۳۵ برنامه متنوع در نظر گرفته شده است که دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مسابقات چندجانبه کشتی در سطح استان در محله گورت از جمله این برنامه ها است.

وی  عطر افشانی، غبارروبی و گل‌گذاری بر مزار مطهر شهدا را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در این منطقه دانست و افزود: نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی، اکران فیلم، برگزاری نشست‌های عقیدتی و همایش دوچرخه‌سواری در مسیر لاله‌ها در این ایام اقدام می شود.

مدیر شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان درباره سایر برنامه‌های شاخص گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این منطقه گفت: ویژه برنامه شب شهادت امام حسن عسکری (ع) به همراه تجلیل از آزادگان و ایثارگران خوراسگان و موکب‌داران اربعین حسینی (ع) شامگاه یکم مهرماه در سالن اجتماعات پردیس فرهنگی برگزار می‌شود.

نظری پور ادامه داد: ویژه برنامه آغاز امامت حضرت صاحب‌الزمان (عج) و اجرای سرود سلام فرمانده با حضور ابوذر روحی روز دوشنبه سوم مهرماه در آستان مقدس امامزاده ابوالعباس (ع) خوراسگان و ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار نوعی‌اقدم همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز ششم مهرماه در پردیس فرهنگی کوثر از دیگر برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس است.