به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان از برگزاری ویژه برنامه سالروز حماسه ۲۵ آبان با حضور خانواده مکرم شهدای عملیات محرم در اصفهان و شهدای شاخص و فرماندهان شهید اصفهان و میهمانانی ویژه از خانواده شهدای جبهه مقاومت خبر داد. علی صالحی با گرامیداشت ۲۵ آبان روز اصفهان که مصادف با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان از برگزاری ویژه برنامه سالروز حماسه ۲۵ آبان با حضور خانواده مکرم شهدای عملیات محرم در اصفهان و شهدای شاخص و فرماندهان شهید اصفهان و میهمانانی ویژه از خانواده شهدای جبهه مقاومت خبر داد.

علی صالحی با گرامیداشت ۲۵ آبان روز اصفهان که مصادف با تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم است، اظهار کرد: به همت همکارانم در شهرداری اصفهان بیش از ۳۷۰ عنوان برنامه برای گرامیداشت این روز در حوزه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی و هنری تدارک دیده شده تا فرهنگ زایش و زایندگی اصفهان و ایثار و دلاورمردی مردم اصفهان گرامی داشته شود.

وی افزود: یکی از موارد بارز این ایثار، سخاوتی بود که مردم اصفهان در دفاع مقدس از خود نشان دادند، گروهان و لشکرهای اصفهانی بودند که با رشادت گره ها را باز می‌کردند و امروز در گلستان شهدا حضور بیش از ۷۵۰۰ لاله گلگون کفن شاهدی بر همین مدعاست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ویژه برنامه مهم به مناسبت سالروز حماسه ۲۵ آبان که شب و عصر چهارشنبه برگزار می‌شود، گفت: با حضور خانواده مکرم شهدای عملیات محرم در اصفهان و شهدای شاخص و فرماندهان شهید اصفهان و میهمانانی ویژه از خانواده شهدای جبهه مقاومت و فعالانی از کشورها ویژه برنامه‌ای در سالن گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش، برنامه‌ای بین المللی است که برای گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردان اصفهانی خواهیم داشت و امیدواریم تصویر بسیار خوبی در افکار عمومی کشور و فراتر از مرزهای ایران از فرهنگ غنی و دلاوری و سخاوت مردم اصفهان رقم بخورد.

صالحی خاطرنشان کرد: برنامه مشابه دیگری با حضور همین عزیزان عصر چهارشنبه در دانشگاه اصفهان با هدف تبیین موضوعات مربوط به دفاع مقدس و ارتباطش با جبهه و محور مقاومت برگزار می‌شود.