به گزارش پیداگرنیوز، نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت، تغذیه و صنایع وابسته امروز با حضور مسئولین استان در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان افتتاح شد. هشتمین نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت، تغذیه و صنایع وابسته در اصفهان برای نخستین بار به صورت انحصاری و مستقل در حوزه ورزش افتتاح شد  و تا ۱۲ خردادماه پذیرای علاقه مندان در این […]

به گزارش پیداگرنیوز، نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت، تغذیه و صنایع وابسته امروز با حضور مسئولین استان در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان افتتاح شد.

هشتمین نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت، تغذیه و صنایع وابسته در اصفهان برای نخستین بار به صورت انحصاری و مستقل در حوزه ورزش افتتاح شد  و تا ۱۲ خردادماه پذیرای علاقه مندان در این حوزه است.

نمایشگاه تخصصی ورزش با رویکرد “تغذیه، سلامت و خدمات وابسته” در فضایی به مساحت بیش از ۴ هزار مترمربع با حضور فعالان حوزه ورزش،  باشگاه‌های ورزشی، کلینیک‌های تغذیه، تجهیزات ورزشی و مجموعه‌های خدماتی، تولیدکنندگان، تجهیزات پزشکی ورزشی در نمایشگا ه های بین المللی اصفهان آغاز بکار کرد.

در هشتمین نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت، تغذیه و صنایع وابسته خدمات و کالاهای حوزه ورزش در ۴۰ غرفه  پوشاک ورزشی، کلینیک‌های تغذیه، تجهیزات ورزشی، کلینیک‌های زیبایی، محصولات ارگانیک و سالم، باشگاه‌های ورزشی، تجهیزات پزشکی ورزشی و مجموعه‌های دانش‌بنیان را به نمایش گذاشته می شود.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان به بازدید از هشتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی می‌توانند از ساعت ۱۰صبح تا ۱۸ تا ۱۲خرداد ماه به نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.