به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مراسم بزرگداشت سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان برگزار شد. همزمان با سومین سالگرد شهادت فرماندهان رشید اسلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس مراسم بزرگداشتی با حضورجمعی از همکاران و دوست داران این دو شهید بزرگوار در سالن […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مراسم بزرگداشت سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان برگزار شد.

همزمان با سومین سالگرد شهادت فرماندهان رشید اسلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس مراسم بزرگداشتی با حضورجمعی از همکاران و دوست داران این دو شهید بزرگوار در سالن شهید خرازی اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور سرهنگ ایوب گرامی معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان ،مرتضی حاجی کاظمی مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان همراه با جمعی از معاونین و کارکنان این سازمان در سالن شهید خرازی اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان ضمن عرض تسلیت سومین سالگرد شهادت سرار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی قهرمان ملی و امت اسلام است و اسطوره ای است بی پایان که یاد و خاطراتش همیشه زنده است

حاجی کاظمی افزود: اسطوره هایی همچون سردار سلیمانی در طول جنگ بودند و امروز هم هستند

وی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب مدت هاست که اعلام جهاد کرده اند و امروزه که دشمن با تمام قوا در حال صف آرایی و ضربه زدن به تمدن ایران است هوشیاری ملت و پرداختن به جهاد تبیین واجب است.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: آنانی که امروز ژست حقوق بشری می گیرند همان هایی هستند که در ۸ سال دفاع مقدس در جنگ ایران و عراق با همه قوا برای نابودی جمهوری اسلامی تلاش کردند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: وقتی دشمن بیگانه رقم های نجومی را برای براندازی ایران در منطقه خرج می کند نشانه اهمیت ایران در جهان است و گاهی ما متاسفانه با بیان مطالبی اقدام به خود تحقیری می کنیم که این موارد هدفمند است و برای تحقیر ما و تزریق ناامیدی بین مردم طراحی شده که باید هوشیارانه با آن برخورد شود .

در ادامه این مراسم سرهنگ ایوب گرامی معاون هماهنگ کننده  فرماندهی نیروی انتظامی  استان اصفهان گفت: چگونه است که از سردار سلیمانی همیشه اینگونه یاد می شود و یاد و خاطرش در دلها مانده است.

وی اضافه کرد: چند خصوصیت خاص و ویژه از حاج قاسم است که این شهید بزرگوار را جاودانه کرده است

معاون هماهنگ کننده  فرماندهی نیروی انتظامی  استان اصفهان افزود: حاج قاسم سلیمانی مخلص بود، با خدا بود، همیشه به خانواده اهمیت می داد، نبوغ نظامی داشت، به معنای واقعی ذوب در ولایت بود، سلحشور بود، مردمی و معتدل بود، سرعت عمل و دقت بالایی داشت، چهره ای فرامرزی داشت، خوش اخلاق و منظم بود و به خاطر نزدیکی اش به خدا قلبی آرام داشت.