به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: ۷ آبان‌ماه برنامه ای در مدارس استنان اصفهان همزمان با ۲۰ هزار مدرسه برگزار خواهد شد که در آن دانش‌آموزان میدان‌دار برگزاری رویداد خواهند بود و کودکان در این مراسم نسبت به مولفه‌های افول آمریکا با زبان خود و به‌صورت تئاتر، سخنرانی و.. […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: ۷ آبان‌ماه برنامه ای در مدارس استنان اصفهان همزمان با ۲۰ هزار مدرسه برگزار خواهد شد که در آن دانش‌آموزان میدان‌دار برگزاری رویداد خواهند بود و کودکان در این مراسم نسبت به مولفه‌های افول آمریکا با زبان خود و به‌صورت تئاتر، سخنرانی و.. آثار خود را ارائه خواهند داد.

، علی حقانی، مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی استان اصفهان در گفت و با روابط عمومی اظهار داشت: برنامه نوجهان از سال ۱۴۰۱ و در محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) آغاز شد و ایشان به دانش‌آموزان مأموریت ویژه برای یافتن جایگاه در نظم نوین جهانی دادند.

وی ادامه داد: این جرقه در ذهن اتحادیه انجمن‌های اسلامی شکل گرفت که این مأموریت بر زمین نماند، لذا در سال ۱۴۰۲ و در راستای جهاد تبیین، رویدادی تحت عنوان نوجهان در دستور کار قرار گرفت و در شهریور سال جاری و هم‌زمان با همایشی با حضور سردار سلامی در تهران این کار کلید زده شد.

حقانی ابراز داشت: رویداد مدرسه‌ای و رسانه‌ای نوجهان را برای دانش‌آموزان استان اصفهان اجرا خواهیم کرد و مقرر شد دانش‌آموزان در کار اردوهایی که متشکل از آموزش کارگاهی و اردو است، شرکت کنند.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی استان اصفهان اذعان داشت: در برنامه نوجهان روی چند مؤلفه خاص کار کردیم و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر روی مولفه‌های افول آمریکا تحت عنوان «منفی بیست» متمرکز شدیم و متناسب با این موضوع برای دانش‌آموزان برنامه‌هایی اجرا خواهیم کرد در همین راستا بسته‌های حمایتی برای مدارس ارسال خواهد شد؛ تعداد هزار بسته محتوایی برای مدارس استان اصفهان تدارک‌دیده‌شده و این بسته‌ها شامل پوسترهای برنامه نوجهان، مو به های افول آمریکا، سربند و پیکسل است که میان مدارس توزیع خواهند شد.

وی تصریح کرد: ۷ آبان‌ماه برنامه ای در مدارس استنان اصفهان همزمان با ۲۰ هزار مدرسه برگزار خواهد شد که در آن دانش‌آموزان میدان‌دار برگزاری رویداد خواهند بود و کودکان در این مراسم نسبت به مولفه‌های افول آمریکا با زبان خود و به‌صورت تئاتر، سخنرانی و.. آثار خود را ارائه خواهند داد.

حقانی بیان داشت: از ۸ الی ۱۰ آبان‌ماه دانش‌آموزان اقدام به پلاکارد نویسی، ساخت دست‌سازه و… برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه خواهند کرد و از ۱۴ الی اواخر آبان‌ماه گفت و گو محوری نسبت به مؤلفه‌هایی که در بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص جایگاه ایران در نظم نوین جهانی، جبهه مقاومت و افول آمریکا برنامه‌ریزی‌شده است.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: از ۴ الی ۹ آذرماه همایش‌های استانی رویداد توجهتان برگزار خواهد شد و از برترین‌های دانش‌آموزان دختر و پسر دوره متوسطه تقدیر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان اثرات تولیدی خود در خصوص رویداد نوجهان و مولفه‌های آن به صورت‌های کلیپ، موشن‌گرافی و پادکست و سایر محتواهایی که در فضای رسانه‌ای قابل‌انتشار است، ارائه خواهد شد و تیم داوران این آثار را بررسی و در ۱۲ بهمن‌ماه اختتامیه برنامه رسانه‌ای این رویداد نیز برگزار و از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.