به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رویداد فصلی شعر «به ساعت اصفهان» این بار متفاوت تر از همیشه با حضور جمعی از شاعران بنام کشور در اصفهان برگزار می شود. ، فاطمه قائدی مدیر آفرینش های ادبی حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به اینکه حضور شاعران کشوری در رویداد این فصل قابل توجه خواهد بود […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رویداد فصلی شعر «به ساعت اصفهان» این بار متفاوت تر از همیشه با حضور جمعی از شاعران بنام کشور در اصفهان برگزار می شود.

، فاطمه قائدی مدیر آفرینش های ادبی حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به اینکه حضور شاعران کشوری در رویداد این فصل قابل توجه خواهد بود گفت: «به ساعت اصفهان» این بار علاوه بر موضوع آزاد با موضوع ویژه غزه و با حضور شاعرانی مانند علی داوودی، مهدی سیار، علی محمد مؤدب زاده، محمدکاظم کاظمی، ناصر فیض، اسماعیل امینی، حسنا محمدزاده و شاعران اصفهانی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص چگونگی برگزاری این رویداد افزود: «به ساعت اصفهان» یک رویداد فصلی است که ویژه شاعران استان اصفهان برگزار می شود، در این رویداد، نخست طی فراخوانی آثار شاعران استان جمع آوری و داوری می شود، پس از آن در این شب شعر که با حضور شاعران استان و علاقه مندان برگزار می شود برگزیدگان این فراخوان و پیشکسوتان شعر اصفهان به شعرخوانی خواهند پرداخت. اما در رویداد این فصل علاوه بر شاعران اصفهانی شاهد حضور و شعرخوانی تعداد قابل توجهی از چهره های مطرح کشوری نیز هستیم.

مدیر آفرینش های ادبی حوزه هنری استان اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای «به ساعت اصفهان» این فصل را محمد جواد شرافت برعهده دارند و حضور عموم علاقه مندان در این شب شعر آزاد است.

گفتنی است، شب شعر فصلی «به ساعت اصفهان» در ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۹ آذر۱۴۰۲ در پردیس هنری سینمایی سوره واقع در خیابان آمادگاه، روبروی مهمانسرای عباسی برگزار می شود.