به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، همزمان با فرا رسیدن سالروز اربعین حسینی(ع) ویژه برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود که از جمله آنها روایت آیینی نمایشی «خط عشق» و «طعم نذری» است. در سومین دهه از ماه صفر و همزمان با سالروز اربعین حسینی (ع) […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، همزمان با فرا رسیدن سالروز اربعین حسینی(ع) ویژه برنامه‌های مختلفی از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود که از جمله آنها روایت آیینی نمایشی «خط عشق» و «طعم نذری» است.

در سومین دهه از ماه صفر و همزمان با سالروز اربعین حسینی (ع) ۲ ویژه برنامه از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

نخستین برنامه، «خط عشق» نام دارد که در قالب روایتی آیینی نمایشی از ۱۴ تا ۱۷ شهریورماه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در باغ غدیر واقع در خیابان علامه امینی میزبان عموم شهروندان است.

دومین برنامه نیز «طعم نذری» نام دارد که در قالب برپایی سفره‌های آیینی در روز سه شنبه ۱۴ شهریورماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در باغ بانوان ناژوان واقع در بلوار کشاورز، خیابان باغ فردوس میزبان بانوان خواهد بود.

همچنین ویژه برنامه تلویزیونی «الی اصحاب الحسین» که با محوریت آیین پیاده روی اربعین هر شب از ساعت ۲۱ از شبکه استانی اصفهان پخش می‌شود.