به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،، دانش‌آموزان اصفهانی در مدارس استان به دنبال تحقق «وعده صادق» و پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله بی‌شرمانه رژیم منحوس صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق ابراز شادی و خوشحالی کردند. تحقق “وعده صادق” و حمله موشکی و پهپادی سپاه به مواضع رژیم خبیث صهیونیستی، کودکان، نوجوانان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،، دانش‌آموزان اصفهانی در مدارس استان به دنبال تحقق «وعده صادق» و پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله بی‌شرمانه رژیم منحوس صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق ابراز شادی و خوشحالی کردند.

تحقق “وعده صادق” و حمله موشکی و پهپادی سپاه به مواضع رژیم خبیث صهیونیستی، کودکان، نوجوانان و جوانان اصفهان را بر آن داشت تا به جشن و پایکوبی بپردازند.

محمد رضا ابراهمیی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در یکی از مدارس ناحیه ۲ اصفهان در این خصوص اظهار داشت: این زنگ در پی عملیات مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی و در بعد تلافی‌جویانه یا به‌ اصطلاح تنبیهی رژیم کودک‌کش صهیونیستی در مدارس استان به صدا درآمد.

وی افزود: به شکرانه این اقدام باشکوه نیروهای مسلح ایران که ریشه امنیت کشورمان را بیش از پیش تقویت کردند مراسم سپاسگزاری از دلاورمردان جمهوری اسلامی در مدارس اصفهان برگزار شد.