به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جشنواره ژیمناستیک آکادمی بانو مصدقیان استان اصفهان با حضور ۱۵۸ ژیمناستیک کار پسر در روز اول و در رده سنی ۵ تا ۱۴ سال برگزار شد. فرهاد رضایی گفت:این جشنواره در روز دوم با حضور ۱۳۰ ژیمناستیک کار دختر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جشنواره ژیمناستیک آکادمی بانو مصدقیان استان اصفهان با حضور ۱۵۸ ژیمناستیک کار پسر در روز اول و در رده سنی ۵ تا ۱۴ سال برگزار شد.

فرهاد رضایی گفت:این جشنواره در روز دوم با حضور ۱۳۰ ژیمناستیک کار دختر در رده سنی ۵ تا ۱۲ سال نیز ادامه یافت که از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: این جشنواره در روز دوم با حضور ۱۳۰ ژیمناستیک کار دختر در رده سنی ۵ تا ۱۲ سال نیز ادامه یافت که از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده است.

رضایی اذعان داشت: حضور پرشور دانش‌آموزان ژیمناستیک کار اصفهانی نویدبخش روزهای روشنی در عرصه ورزش ژیمناستیک در این استان است.

رئیس اداره تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد نشاط و شادابی میان دانش‌آموزان استان و استعدادیابی کودکان و نوجوانان و قرار گیری در شرایط مسابقات قهرمانی بوده است.

گفتنی است در جشنواره ژیمناستیک آکادمی بانو مصدقیان استان اصفهان از کلیه دانش‌آموزان شرکت‌کننده این رویداد ورزشی تقدیر شد.