به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری جشن‌های ویژه دهه فجر در تمامی مدارس استان اصفهان خبرداد. محمدرضا ابراهیمی در جلسه با مدیران مدارس شهرستان گلپایگان گفت: یکی از مهم‌ترین رویدادهایی که در چندروز آینده خواهیم داشت جشن‌های دهه مبارک فجر است که لازم است جشن‌های ویژه‌ای در تمامی مدارس […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری جشن‌های ویژه دهه فجر در تمامی مدارس استان اصفهان خبرداد.

محمدرضا ابراهیمی در جلسه با مدیران مدارس شهرستان گلپایگان گفت: یکی از مهم‌ترین رویدادهایی که در چندروز آینده خواهیم داشت جشن‌های دهه مبارک فجر است که لازم است جشن‌های ویژه‌ای در تمامی مدارس ما برپا شود و موضوع آذین‌بندی مدارس توسط خود دانش‌آموزان ما باید صورت بگیرد چرا که بهمن، ماه ایران است و اگر فقط یک دستاورد مهم انقلاب اسلامی را در نظر بگیریم، موضوع عزت است که عالم را دچار تغییر و دگرگونی کرده است و به همین دلیل غرب و شرق از همان روزهای آغازین انقلاب دشمنی خود را با این سیستم آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: گلپایگان شهر اجتهاد، فقاهت، فرهنگ، ایثار و شهادت است و شهری است که ریشه در تاریخ کهن ایران‌زمین دارد و مفتخریم که برای دومین بار به این شهرستان سفر کرده‌ام.

ابراهیمی ابراز داشت: ریشه همه مسائل را باید در آموزش و پرورش جست‌وجو کرد و هر سرمایه‌ای که در آن انجام شود چندین برابر بازدهی برای همه اقشار خواهد داشت و به همین دلیل از سر نیاز جامعه برای ارتقای آموزش و پرورش باید پای‌کار این سیستم باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادهایی که در چندروز آینده خواهیم داشت جشن‌های دهه مبارک فجر است که لازم است جشن‌های ویژه‌ای در تمامی مدارس ما برپا شود و موضوع آذین‌بندی مدارس توسط خود دانش‌آموزان ما باید صورت بگیرد چرا که بهمن، ماه ایران است و اگر فقط یک دستاورد مهم انقلاب اسلامی را در نظر بگیریم، موضوع عزت است که عالم را دچار تغییر و دگرگونی کرده است و به همین دلیل غرب و شرق از همان روزهای آغازین انقلاب دشمنی خود را با این سیستم آغاز کرده‌اند.

وی تصریح کرد: وقتی بحث از تبیین دستاوردهای انقلاب داریم، باید در کنار پیشرفت‌های عمرانی، به موضوع پیشرفت‌های معنوی که مهم‌ترین آن عزت و استقلال است بپردازیم.

ابراهیمی بیان داشت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن همه والا سفیریم که مردم را به این حماسه دعوت کنیم و مهم‌تر از آن دعوت مردم به‌صورت همگانی در پای صندوق‌های رأی است چرا که انتخابات تثبیت‌کننده جمهوریت نظام است و از هر حیث حائز اهمیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: اجرایی‌سازی طرح‌های آموزش و پرورش در کف مدرسه باید انجام شود چرا که باید مربی و متربی را به هدف اصلی برساند و در این زمینه‌ها نماز جماعت باید اولویت اصلی مدارس باشد و در همه مدارس باید برپا شود و موضوع توجه به قرآن کریم و مفاهیم آن باید در دستور کار قرار بگیرد چرا که قرآن کتاب زندگی و برنامه جامع انسان است.

این مقام مسئول گفت: در سال گذشته موضوع تأثیر مستقیم معدل در پذیرش دانشجو باعث شد تا به سمت عدالت آموزشی حرکت کنیم و همه باید در این زمینه باید کمک‌حال آموزش و پرورش باشند تا آزمون‌ها با سلامت و امنیت بالایی برگزار شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: علی‌رغم تلاش دشمن برای زدودن هویت اسلامی و دینی، همین موضوع اعتکاف دانش‌آموزی نشان داد که در این زمینه دچار شکست شده‌اند و همین دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها نشان دادند که زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی هستند و در این زمینه اصفهان سال گذشته خط‌شکن بود و امسال نیز رشد ۱۵۰ درصدی را تجربه کردیم.