به گزارش پیداگرنیوز، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از برگزاری برنامه “مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین و هفته ملی کودک” در ابعاد بین‌المللی خبر داد. نسرین باباپور در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اجرای برنامه “مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین و هفته ملی کودک” گفت: با اجرای این برنامه ها سعی داریم […]

به گزارش پیداگرنیوز، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از برگزاری برنامه “مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین و هفته ملی کودک” در ابعاد بین‌المللی خبر داد.

نسرین باباپور در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اجرای برنامه “مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین و هفته ملی کودک” گفت: با اجرای این برنامه ها سعی داریم فعالیت‌های کانون را با مفاهیم دینی و قرآنی پیوند بزنیم.

وی اضافه کرد: در زمینه هایی  از جمله ترویج مفاهیم عاشورایی با موضوعات مراسم و آداب و رسوم اربعین، پرواز در آسمان، مسیر سبز اربعین، حکایت آب و اربعین، موکب ۳۱۳ فراخوان اعلام شد.

این مقام مسئول ادامه داد: تا کنون ۱۵۵۰ اثر در بخش بین‌المللی ارسال شده که در بخش‌کودک، نوجوان و بین‌الملل هرکدام به صورت مجزا ۳۰ اثر انتخاب می شود.

باباپور بیان داشت: حدود ۴۵۰ اثر از کشور لبنان، افغانستان و عراق در رشته آبرنگ، سیاه قلم، پاستیل، روان‌نویس و خودکار وغیره  به دست ما رسیده است.

این مقام مسئول گفت:اختتامیه مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین و هفته ملی کودک در دهه پایان صفر مصادف با رحلت پیامبر با مشارکت شرکت ذوب‌آهن ، شهرداری و شرکت آب و فاضلاب اصفهان برگزار می گردد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با اشاره به  هفته دفاع مقدس تصریح کرد: همچنین در هفته دفاع مقدس ۲۵۰ برنامه با هدف انتقال مفاهیم و معرفی رویدادها، اسطوره‌های ایثار و و شهادت و ادای احترام به خانواده‌های شهدا به ویژه شهدای نوجوان، مدافع حرم و سلامت برگزار می شود.