به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان از برگزاری برنامه «به اصفهان رو» در دو بخش همزمان با هفته فرهنگی اصفهان خبر داد. ، علی باقری با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از سوم تا نهم اردیبهشت ماه برنامه های فرهنگی هنری متعددی ویژه رده های مختلف سنی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان از برگزاری برنامه «به اصفهان رو» در دو بخش همزمان با هفته فرهنگی اصفهان خبر داد.

، علی باقری با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از سوم تا نهم اردیبهشت ماه برنامه های فرهنگی هنری متعددی ویژه رده های مختلف سنی در منطقه شش برگزار می شود.

وی «به اصفهان رو» را از جمله این برنامه ها دانست و افزود: بخش اول این برنامه در روزهای چهارم، پنجم و ششم اردیبهشت از ساعت ۱۶:۳۰ در میدان برج واقع در خیابان مرداویج اجرا می‌شود.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان ادامه داد: این ویژه‌برنامه ترکیبی به معرفی برج کبوتر خیابان مرداویج در قالب یک اثر تاریخی می پردازد و اجرای موسیقی، نمایش و سایر برنامه‌های جانبی همراه با بازدید علاقه‌مندان از داخل برج از بخش های آن است.

وی با بیان اینکه بخش دوم برنامه به اصفهان رو در قالب برنامه‌ای استیجی با محوریت اصفهان‌شناسی، متناسب با تاریخ، هنر و فرهنگ عامه مردم اصفهان است، اظهار کرد: این برنامه روز هفتم اردیبهشت در محل ضلع جنوبی پل خواجو برگزار می‌شود.

باقری از برگزاری یک جشن به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در مجموعه پردیس هنر واقع در خیابان آبشار سوم خبر داد و گفت: این برنامه که با مشارکت معاونت اجتماعی شهرداری اصفهان تهیه شده، از روز چهارم تا نهم اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان عموم شهروندان است.