به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری اعتکاف دانش آموزی در بیش از ۱۰۰ مسجد استان اصفهان در روزهای ۵ الی ۷ بهمن‌ماه خبرداد. ، مهدی نم نبات در خصوص برگزاری مراسم اعتکاف اظهار داشت: به لطف خدا در مراسم اعتکاف سال گذشته شاهد حضور […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری اعتکاف دانش آموزی در بیش از ۱۰۰ مسجد استان اصفهان در روزهای ۵ الی ۷ بهمن‌ماه خبرداد.

، مهدی نم نبات در خصوص برگزاری مراسم اعتکاف اظهار داشت: به لطف خدا در مراسم اعتکاف سال گذشته شاهد حضور چشمگیر دانش‌آموزان بودیم و بیش از ۲۴ هزار نفر از دانش‌آموز استان اصفهان در سال گذشته توانستند از این فرصت معنوی در قالب اعتکاف دانش‌آموزی استفاده کرده و معتکف شوند.

وی ادامه داد: آئین اعتکاف دانش‌آموزی امسال در روزهای ۵ الی ۷ بهمن‌ماه با همکاری معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه استان (نیروهای طرح امین)، بسیج دانش‌آموزی، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اعتکاف مناطق، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، هیئت عاشورائیان، هیئت‌امنای مساجد و والدین دغدغه‌مند فعالیت‌های تربیتی، در بیش از ۱۰۰ مسجد استان برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: مراسم اعتکاف امسال با عنوان «بچه‌های آسمان» نام‌گذاری شده است که باتکیه‌بر همین نام، توانمندسازی دانش‌آموزان در حوزه‌های عقیدتی و با محوریت خودشناسی را در این ایام در دانش‌آموزان پیگیری خواهیم کرد.

نم نبات اعتکاف دانش‌آموزی را فرصتی مناسب جهت خودسازی دانش‌آموزان و ارتباط مؤثر و اثربخش مربیان و مبلغان دینی با دانش‌آموزان دانست و افزود: اعتکاف امسال به‌صورت مربی محور برگزار خواهد شد و به‌ازای هر ۱۵ دانش‌آموز یک مربی درنظر گرفته شده و مربی، دانش‌آموزان را تا اتمام این مراسم همراهی خواهد کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در مراسم اعتکاف پیش از آغاز این مراسم معنوی می‌توانند به‌صورت حضوری و غیرحضوری که متعاقباً اعلام خواهد شد نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.