به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان گفت: برگزاری اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD فضای ملتهب رسانه‌ای علیه ایران و اصفهان را خنثی می‌کند. ، مصطفی دولت‌یار در نشست خبری دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا  ACDبا اصحاب رسانه بیان داشت: بزرگترین دستاورد مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD، مقابله با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان گفت: برگزاری اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD فضای ملتهب رسانه‌ای علیه ایران و اصفهان را خنثی می‌کند.

، مصطفی دولت‌یار در نشست خبری دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا  ACDبا اصحاب رسانه بیان داشت: بزرگترین دستاورد مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD، مقابله با فضای ملتهب رسانه‌ای است که علیه ایران و اصفهان شکل گرفته است.

وی با اشاره باینکه این اجلاس بین المللی است ، افزود: با هدف شناساندن هر چه بیشتر ظرفیت‌های استان اصفهان با رایزنی با نهادهای مربوطه موافقت شد تا این اجلاس در اصفهان برگزار شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه ظرفیت‌های ناشناخته زیادی در اصفهان وجود دارد  که  کمتر مورد استفاده قرار گرفته است، بیان داشت: اصفهان قصه‌های ناگفته زیادی برای دنیا دارد که باید تلاش کنیم ظرفیت‌های جهانی را از قوه به فعل درآوریم.

مسؤول نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان ادامه داد: اصفهان در همه حوزه‌ها از جمله هنر، علم و صنعت حرفی برای گفتن دارد که نیاز به مدیریت صحیح دارد و لازم است ظرفیت‌های مدیریتی تقویت شود تا از نعمت‌های خدادادی اصفهان استفاده کنیم.

دولت‌یار گفت: کمک‌ وزارت خارجه به فعالان اقتصادی، هنری علمی و حوزه‌های مختلف است و سفارتخانه‌های ما تلاش‌های قابل ملاحظه‌ای در این زمینه انجام دادند.

وی اضافه کرد:بزرگترین دستاورد مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD، مقابله با فضای ملتهب رسانه‌ای است که علیه ایران و اصفهان شکل گرفته است

مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان گفت: دستاورد دیگر این اجلاس فرصت‌هایی است که برای جذب سرمایه‌گذاری از طریق افرادی است که در این اجلاس حاضر می‌شوند و فرصتی برای آشنایی و تعامل در حوزه اقتصادی و تجاری استفاده کنیم.

گفتنی است؛ دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) با حضور نمایندگان حدود ۳۰ کشور عضو ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت به مدت دو روز در شهر تاریخی اصفهان برگزار خواهد شد.