به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس ادارۀ آموزش دورۀ دوم ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد و نمونه دولتی در روزهای پنجشنبه و جمعه خبرداد. ، علی‌رضا سلطانی در خصوص برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی اظهار داشت: آزمون ورودی پایه هفتم […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس ادارۀ آموزش دورۀ دوم ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد و نمونه دولتی در روزهای پنجشنبه و جمعه خبرداد.

، علی‌رضا سلطانی در خصوص برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی اظهار داشت: آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان ساعت ۳۰: ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۳۱ خردادماه و آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی و مدارس استعدادهای درخشان ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱ تیرماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می گردد.

کارت ورود به جلسه از سامانه my.medu.ir قابل دریافت است

وی ادامه داد: داوطلبان شرکت کننده در آزمون لازم است یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه برگزاری آزمون حضور داشته باشند.

سلطانی اذعان داشت: دانش آموزان ثبت نام کننده در آزمون، لازم است از روز شنبه ۲۶ خردادماه از طریق سامانه my.medu.ir اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه نمایند.

رئیس ادارۀ آموزش دورۀ دوم ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: چنانچه دانش آموزی برای دریافت کارت ورود به جلسه با پیام «شما وجه ثبت نام را پرداخت نکرده اید» مواجه شود لازم است وجه را پرداخت و کارت ورود به جلسه را دریافت نماید.

وی تصریح کرد: دانش آموزانی که کارت ورود به جلسه آنها فاقد عکس می باشد لازم است با همراه داشتن کارت ورود به جلسه و یک قطعه عکس به مدرسه محل تحصیل مراجعه تا مدرسه نسبت به الصاق عکس و درج مهر مدرسه بر روی عکس اقدام نماید.

سلطانی خاطر نشان کرد: دانش آموزانی که به هر دلیل نتوانستند هم کارت ورود به جلسه دریافت نمایند و یا مغایرتی در کارت ورود به جلسه مشاهده نمودند می توانند به کارشناسی سنجش و ارزشیابی تحصیلی منطقه/ناحیه محل تحصیل مراجعه نمایند.