به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از برپایی ۳۰ غرفه مشاغل خانگی در بازار گل‌وگیاه همدانیان خبر داد و گفت: این غرفه‌ها در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که دارای مجوز مشاغل خانگی، تحت پوشش کمیته امداد یا از جامعه معلولان باشند. امیرحسین ماه‌آورپور با بیان اینکه امروزه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از برپایی ۳۰ غرفه مشاغل خانگی در بازار گل‌وگیاه همدانیان خبر داد و گفت: این غرفه‌ها در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که دارای مجوز مشاغل خانگی، تحت پوشش کمیته امداد یا از جامعه معلولان باشند.

امیرحسین ماه‌آورپور با بیان اینکه امروزه مشاغل خانگی و خرد، نقش بسیار زیادی در رفع معضل بیکاری ایفا می‌کنند، اظهار کرد: نقش مشاغل خانگی در رونق اقتصادی و تثبیت درآمد برای دهک‌های پایین اقتصادی جامعه و ایجاد فرصت‌های شغلی برای تمامی فعالان اقتصادی کاملاً مشخص شده است.

وی ادامه داد: در غرفه‌های مشاغل خانگی، افراد محصولات و کالاهای تولیدی خود را از جمله چرم‌دوزی، میناکاری، قلم‌کاری، معرق و سفال را به فروش می‌رسانند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر این اساس ۳۰ غرفه مشاغل خانگی در بازار گل‌وگیاه همدانیان دایر شده است، این غرفه‌ها در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که دارای مجوز مشاغل خانگی، تحت پوشش کمیته امداد یا از جامعه معلولان باشند.

وی با بیان اینکه غرفه‌های مشاغل خانگی همه روزه در بازار مرکزی گل و گیاه واقع در خیابان همدانیان برپا است و شهروندان می‌توانند از آن بازدید و خرید کنند، تصریح کرد: به مناسبت شب یلدا نیز این غرفه‌ها به صورت یکسره از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۹:۳۰ دایر است.