به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، به همت مخابرات منطقه اصفهان و با پیگیری های مدیریت مخابرات کاشان، سایت آبشیرین کاشان بروزرسانی شد. در راستای برقراری عدالت ارتباطی و ارتقاء ارتباطات، با بروزرسانی تجهیزات سایت BTS آبشیرین، این سایت نیز به تکنولوژی ۴G مجهز شد و موجبات افزایش کیفیت سرویس های همراه اول در این منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، به همت مخابرات منطقه اصفهان و با پیگیری های مدیریت مخابرات کاشان، سایت آبشیرین کاشان بروزرسانی شد.

در راستای برقراری عدالت ارتباطی و ارتقاء ارتباطات، با بروزرسانی تجهیزات سایت BTS آبشیرین، این سایت نیز به تکنولوژی ۴G مجهز شد و موجبات افزایش کیفیت سرویس های همراه اول در این منطقه و کاهش نقاط کور فراهم شد.

گفتنی است، نسل چهارم خدمات مخابراتی تلفن همراه در مقایسه با فناوری های قبلی اش با میزان انتقال داده سریع تر، خدمات بهتری را ارائه می دهد. همراه با حداکثر سرعت بارگیری ۱ گیگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت بارگذاری ۵۰۰ مگابیت در ثانیه، فناوری نسل چهارم (۴G) پیشرفت زیادی در ارتباطات بی سیم کنونی از جمله تأخیر کم، استفاده از طیفی کارآمد و اجرای کم هزینه را ارائه می دهد.

آخرین یکپارچه سازی، علاوه بر سرعت بالا، صدا و فیلم با کیفیت تری را نیز فراهم می کند.با قابلیت های چشمگیر شبکه، پیشرفت ۴G نوید می دهد که تجربه بی سیم با برنامه های کاربر فوق العاده ای، مانند رابط های کاربر گرافیکی پیشرفته، بازی و فیلم با کیفیتی بالاتر و تصویربرداری با کارایی زیاد، تجربه فناوری بی سیم را به سطح کاملا جدیدی برساند.

فناوری های ۴G در مقایسه با فناوری قبلی تغییرات بسیاری را بوجود آورده اند. فناوری های ۴G برای کار، به محدوده فرکانسی بین ۲ تا ۸ گیگاهرتز نیاز دارند. علیرغم پهنای باند مشابه بین ۵-۲۰ مگاهرتز، سرعت انتقال داده تقریباً ۱۰ برابر افزایش یافته و آن را به ۲۰ مگابیت بر ثانیه رسانده است.

این موضوع در شرایطی مثل تصویربرداری و قدرت پردازش برای پشتیبانی از برنامه های ۴G در آینده مانند بازی های سه بعدی (D3) و هولوگرافیک، دوربین های هوشمند ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین های فیلمبرداری با وضوح بالا (HD)، این ویژگی فناوری های ۴G را برتر می کند.