به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: برای مدیریت ناترازی در حوزه برق مقرر شده، بخش خصوصی با نمایندگی خانه صنعت و معدن با شهرک‌های صنعتی استان مذاکره و مدل پیشنهادی این شهرک‌ها برای مدیریت مصرف برق در تابستان را به استان ارائه کنند. امید شریفی گفت: شورای انرژی استان تدوین […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: برای مدیریت ناترازی در حوزه برق مقرر شده، بخش خصوصی با نمایندگی خانه صنعت و معدن با شهرک‌های صنعتی استان مذاکره و مدل پیشنهادی این شهرک‌ها برای مدیریت مصرف برق در تابستان را به استان ارائه کنند.

امید شریفی گفت: شورای انرژی استان تدوین سند جامع انرژی استان را در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: ناترازی‌هایی که در حوزه برق استان وجود دارد با همراهی صنایع قابل مدیریت هستند تا از پیک مصرف با کمترین آسیب به واحد‌های صنعتی استان عبور کنیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: در فصل سرد سال به بسته جامعی در راستای مدیریت ناترازی در حوزه گاز دست یافتیم و این بسته پیشنهادی به سطح ملی ارائه شد و در حال حاضر به رویه‌ای برای استان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در صدد هستیم از استان اصفهان پیشنهاد جدیدی برای حوزه برق نیز به سطح ملی ارائه شود.

شریفی خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی در تابستان سال‌جاری ۱/۵ تا ۲ درجه گرمای بیشتر نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان عنوان کرد: طبق الگوهای حوزه برق به ازای هر درجه افزایش دما ۵ هزار مگاوات افزایش مصرف برق را نیز خواهیم داشت.