به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان از بررسی ۳۳ پرونده در کمیته علائم این استان خبر داد. علی مالکی گفت: در این کمیته پرونده واحدهای متقاضی کاربرد علامت استاندارد ایران در صنایع مختلف از جمله برق و الکترونیک، مکانیک و فلزشناسی، انطباق معیار مصرف انرژی، ساختمانی و معدنی، نساجی و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان از بررسی ۳۳ پرونده در کمیته علائم این استان خبر داد.

علی مالکی گفت: در این کمیته پرونده واحدهای متقاضی کاربرد علامت استاندارد ایران در صنایع مختلف از جمله برق و الکترونیک، مکانیک و فلزشناسی، انطباق معیار مصرف انرژی، ساختمانی و معدنی، نساجی و چرم، غذایی، بهداشتی و حلال، شیمیایی و مهندسی پزشکی بررسی و در مورد آنها تصمیم‌گیری شد.

وی اضافه کرد: صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران از جمله تکالیف قانونی برای حصول اطمینان از رعایت الزامات استاندارد، استمرار کنترل کیفیت محصولات در واحد‌های تولیدی تحت پوشش استان اصفهان و ترغیب این واحد‌ها به ارتقاء کیفیت محصولات تولید شده براساس معیار‌های اعلامی سازمان ملی استاندارد در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد است.