به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، با حضور نماینده مردم شهرستان های برخوار، شاهین شهر و میمه، مدیرعامل و معاونین آبفای استان اصفهان، پیشرفت طرح های آب و فاضلاب این شهرستان ها  بررسی شد. مدیر عامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه این شرکت با کار جهادی تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی به […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، با حضور نماینده مردم شهرستان های برخوار، شاهین شهر و میمه، مدیرعامل و معاونین آبفای استان اصفهان، پیشرفت طرح های آب و فاضلاب این شهرستان ها  بررسی شد.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه این شرکت با کار جهادی تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی به مردم استان به کار بسته است گفت: مطالعات آب رسانی به دهستان زرکان در مراحل نهایی است و مکاتبات لازم با آب منطقه ای برای مشخص شدن نقطه آبگیر انجام شده است و پس از تخصیص اعتبار ، عملیات آغاز خواهد شد.

حسین اکبریان افزود: مخزن آب شاپورآباد تکمیل و عملیات ساخت ایستگاه پمپاژ آن نیز آغاز شده است و پیش بینی می شود کل طرح در نیمه خرداد ماه سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد. همچنین مطالعات جانمایی مخزن آب شاهین شهر نیز در حال انجام است.

وی در خصوص فعالیت های انجام شده در بخش فاضلاب این شهرستان گفت: از محل تسهیلات   ماده ۵۶، اجرای ایستگاه پمپاژ فاضلاب علی‌آباد، قسمتی از کلکتور فاضلاب حبیب آباد و اجرای قسمتی از شبکه و تاسیسات  فاضلاب شهر برخوار در نظر گرفته شده است. همچنین  ۴۵۰ میلیارد ریال به بازسازی تاسیسات فاضلاب شهر شاهین‌شهر اختصاص خواهد یافت و اصلاح قسمتی ازخط انتقال فاضلاب بلوار طالقانی شاهین شهر به منظور کاهش تبعات اجتماعی، به صورت اجرای TBM و نقب در حال اجرا می‌باشد.

حسین اکبریان ضمن تشکر و قدردانی از همراهی و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مجموعه آبفا گفت : با توجه به این‌که دغدغه اصلی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ارائه بی وقفه و پایدار خدمات آبفا در شهرها و روستاهای استان است، مسئولان صنعت آبفا نیز در استان اصفهان همگام و همراه نمایندگان درصدد ارائه خدمات بی وقفه به مردم هستند و در این راستا حمایت نمایندگان در جذب و تخصیص به موقع اعتبارات می تواند بسیار موثر واقع شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی در این جلسه ضمن تشکر از مدیرعامل و معاونین شرکت آبفای استان اصفهان بابت تلاش در اجرای طرح های آب و فاضلاب و پیگیری های انجام شده در خصوص وضعیت طرح های آب شرب دهستان زرکان، مخزن آب شاهین شهر و گرگاب، آب شرب شاپور آباد و همچنین ایستگاه پمپاژ فاضلاب علی آباد و  گرگاب و پروژه های باقی مانده در شبکه جمع آوری فاضلاب حبیب آباد تشکر کرد و حمایت خود را از این شرکت در جهت خدمت رسانی به مردم اعلام کرد.