به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان از آمادگی استان بویژه دو شهرستان نایین و خوروبیابانک برای برگزاری انتخابات بررسی خبرداد. محمدرضا جان‌نثاری در حاشیه هجدهمین جلسه ستاد انتخابات استان ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول، گفت: این جلسه با بررسی آمادگی استان برای اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان از آمادگی استان بویژه دو شهرستان نایین و خوروبیابانک برای برگزاری انتخابات بررسی خبرداد.

محمدرضا جان‌نثاری در حاشیه هجدهمین جلسه ستاد انتخابات استان ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول، گفت: این جلسه با بررسی آمادگی استان برای اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه فرمانداران شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک حضور داشتند و گزارشی از فراهم شدن تمهیدات مورد نیاز در این حوزه انتخابیه ارائه کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: با توجه به پراکندگی شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک چالش‌هایی وجود دارد اما با برنامه‌ریزی‌های منسجم این دو شهرستان برای برگزاری انتخابات آمادگی لازم را دارند.

جان‌نثاری افزود: مشکلاتی در خصوص مسائل فنی و آنتن‌دهی مخابرات در این حوزه انتخابیه وجود دارد که در جلسه مطرح و مقرر شد در اسرع وقت پیگیری و رفع شود.

پشتیبانی ستاد انتخابات استان از شهرستان‌ها برای برگزاری انتخابات

احمدرضا طحانی فرماندار شهرستان خوروبیابانک نیز بیان کرد: از ابتدای سال کارگروه اجرایی انتخابات در شهرستان تشکیل شد و مباحث مرتبط با حوزه‌های اجرایی، فنی و اداری مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: نقاط قوت و ضعفی که از انتخابات‌های سال گذشته داریم احصا شد و موارد به صورت مستمر در حال پیگیری است.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک عنوان کرد: ستاد انتخابات استان به خوبی شهرستان‌ها را پشتیبانی می‌کند که جای تقدیر دارد و راهکارهایی که از استاندار اصفهان و رئیس ستاد انتخابات ارائه می‌شود راهگشا است.

فعال شدن صندوق‌های اخذ رأی سیار در شهرستان نایین

فرماندار شهرستان نایین نیز گفت: کارگروه اجرای انتخابات شهرستان نایین در زمان مقرر کار خود را در شهرستان آغاز کرد.

محمد کریمی افزود: با هم‌افزایی خوبی که در شهرستان وجود دارد کارگروه‌ ستاد اجرایی انتخابات شهرستان نایین تشکیل شده و جلسات متناوب به صورت منظم در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: مسائل مختلف شهرستان در خصوص انتخابات دنبال می‌شود و آمادگی بسیار خوبی را برای اجرای انتخابات داریم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باتوجه به پراکندگی شهرستان، صندوق‌های اخذ رأی سیار در شهرستان فعال‌تر خواهد شد.

فرماندار شهرستان نایین افزود: ستاد انتخابات استان به صورت خاص موارد مرتبط با برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها را دنبال می‌کند که این پیگیری باعث پیشبرد امور می‌شود.