به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان از بررسی بیش از ۵۱ پرونده درکمیته علائم استان اصفهان خبرداد. علی مالکی با اشاره به بررسی بیش از ۵۱ پرونده در پانصد و نود و یکمین کمیته علائم در این کمیته پرونده واحدهای متقاضی کاربرد علامت استاندارد در صنایع مختلف از جمله مکانیک […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان از بررسی بیش از ۵۱ پرونده درکمیته علائم استان اصفهان خبرداد.

علی مالکی با اشاره به بررسی بیش از ۵۱ پرونده در پانصد و نود و یکمین کمیته علائم در این کمیته پرونده واحدهای متقاضی کاربرد علامت استاندارد در صنایع مختلف از جمله مکانیک و فلزشناسی، ساختمانی، شیمیایی و غذایی بررسی و در مورد آنها تصمیم‌گیری شد.

وی اظهار کرد: صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد از جمله تکالیف قانونی برای حصول اطمینان از رعایت الزامات استاندارد، استمرار کنترل کیفیت محصولات در واحد‌های تولیدی تحت پوشش استان اصفهان و ترغیب این واحد‌ها به ارتقای کیفیت محصولات تولید شده بر اساس معیار‌های اعلامی سازمان ملی استاندارد در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد است.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان درپایان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲تا کنون جمعا تعداد ۳۸۵ پروانه استاندارد در استان اصفهان صادر، تمدید وابطال گردیده است.