به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان از بررسی بیش از ۴۸ پرونده در کمیته علائم استان اصفهان خبرداد. علی مالکی با گرامیداشت هفته وحدت گفت: در این کمیته پرونده واحدهای متقاضی کاربرد علامت استاندارد در صنایع مختلف از جمله برق، الکترونیک، مکانیک و فلزشناسی، انطباق معیار مصرف انرژی، ساختمانی و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان از بررسی بیش از ۴۸ پرونده در کمیته علائم استان اصفهان خبرداد.

علی مالکی با گرامیداشت هفته وحدت گفت: در این کمیته پرونده واحدهای متقاضی کاربرد علامت استاندارد در صنایع مختلف از جمله برق، الکترونیک، مکانیک و فلزشناسی، انطباق معیار مصرف انرژی، ساختمانی و معدنی، غذایی، بهداشتی و حلال بررسی و در مورد آنها تصمیم‌گیری شد.

وی بیان داشت: صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد از جمله تکالیف قانونی برای حصول اطمینان از رعایت الزامات استاندارد، استمرار کنترل کیفیت محصولات در واحد‌های تولیدی تحت پوشش استان اصفهان و ترغیب این واحد‌ها به ارتقاء کیفیت محصولات تولید شده براساس معیار‌های اعلامی سازمان ملی استاندارد در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد است.