به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از لغزندگی محورهای مواصلاتی استان اصفهان در پی بارش برف خبر داد. مریم تاکی با اشاره به لغزنده بودن برخی محور‌های مواصلاتی استان گفت: هم اکنون بارش برف در محور‌های بروجن -مبارکه، نجف آباد- داران، کاشان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از لغزندگی محورهای مواصلاتی استان اصفهان در پی بارش برف خبر داد.

مریم تاکی با اشاره به لغزنده بودن برخی محور‌های مواصلاتی استان گفت: هم اکنون بارش برف در محور‌های بروجن -مبارکه، نجف آباد- داران، کاشان – نطنز و اصفهان – شهرکرد بر اثر بارش برف لغزنده است.

وی افزود: همچنین در محور‌های شهرضا -سمیرم (گردنه خروس گلو) و نایین -اصفهان (گردنه‌ی ملااحمد) بر اثر مه گرفتگی با کاهش دید همراه است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان به رانندگانی که قصد تردد در محور‌های استان را دارند توصیه کرد، با احتیاط رانندگی کرده و خودرو خود را به زنجیرچرخ مجهز کنند.