به گزارش حضور آنلاین؛دادستان عمومی وانقلاب شهرستان خمینی شهر از برخورد قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان  مواد محترقه  در خمینی شهر خبر داد. یوسف کریمی درحاشیه شورای تامین شهرستان خمینی شهر گفت: با فروشندگان و توزیع کنندگان  مواد محترقه که  اقدام به فروش و توزیع مواد محترقه برای شب چهارشنبه آخر سال کنند به […]

به گزارش حضور آنلاین؛دادستان عمومی وانقلاب شهرستان خمینی شهر از برخورد قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان  مواد محترقه  در خمینی شهر خبر داد.

یوسف کریمی درحاشیه شورای تامین شهرستان خمینی شهر گفت: با فروشندگان و توزیع کنندگان  مواد محترقه که  اقدام به فروش و توزیع مواد محترقه برای شب چهارشنبه آخر سال کنند به شدت برخورد می شود.

وی در خصوص وقایع و حوادث چهارشنبه آخر سال ادامه داد: در صورت مشاهده ، کشف هر گونه مواد محترقه و منفجره  از داخل مغازه یا هر محلی کشف گردد محل مذکور تا اطلاع ثانونی  پلمپ خواهد شد.

کریمی خاطر نشان کرد: با افرادی که در شب چهارشنبه آخر سال باعث تخریب و خسارات به اموال عمومی ،خصوصی و اخلال در نظم عمومی شوند به شدت برخورد و این افراد تا پایان تعطیلات  به زندان معرفی و از هرگونه مرخصی  محروم خواهند بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان از خانواده ها و والدین خواست: با توجه شرایط حاد شیوع ویروس کرونا با نظارت و کنترل خانواده و فرزندان خود از حضور آنان در اماکن عمومی خودداری کنند.